joi, 13 iulie 2017

Rugaciunea unui parinte

Tata , multumesc pentru oportunitatea de a ma numi parinte . Multumesc pentru copilul minunat ce mi l-ai daruit. A trecut un an din viata lui si am vazut cum i-ai dat sanatate si i-ai purtat de grija. Sunt multumit ca tu ai format familia si prin ea pot sa vad dragostea Ta. 
Odata ce am devenit parinte am si o multime de responsabilitati . Te rog, ajuta-ma sa le indeplinesc dupa voia Ta ! Imi doresc ca copilul meu sa Te vada prin viata care o traiesc . Vreau sa vada o relatie puternica intre mine si Tine. Credinta mea sa il motiveze sa te simta ca Dumnezeu adevarat. Dorinta mea cea mai mare e sa crestem un copil pentru cer , nu pentru iad. Mare imi va fi bucuria cand el Te va alege ca Mantuitor. Pune in el sete dupa Cuvantul Tau si un dor de a vorbi cu Tine cat mai des.
Principiile sanatoase sa i se scrie pe inima , fiind constient de ceea ce face. Ajuta-ne sa il invatam sa faca alegerile ,fie mici ,fie mari, cu ajutorul Tau. Tu sa fii Primul in viata lui.
Sa il feresti de mandrie si de dorinta de a fi cineva ! Nu pune in el un duh de judecata fata de cei din jurul lui! Umple-l de bunatate, de darnicie! Bucuria vietii lui sa fii Tu! Da-i intelepciune in fiecare zi ! Pune in el un duh de ascultare de parinti, iar pentru noi pricepere sa nu il indreptam spre a face rau.
Te rog, modeleaza-ma pe mine sa fiu ceea ce trebuie! Sa nu fiu un exemplu negativ pentru el. Da-ne intelepciune , te rog, pentru a-i da o educatie buna.
Ajuta-l sa vada dragostea dintre noi ca si parinti! Cand va creste sa isi doreasca o viata de casnicie ca a noastra . Sa fie constient de timpul pe care sa il petreaca cu familia.
Fereste-l de prietenii care sa il duca in jos ! Nu ii da mult timp liber , pentru a se plictisi si a face ce ii place celui rau. Vorbeste-i personal despre talantul ce l-ai pus in el si ajuta-l sa il foloseasca spre slava Ta!
Aminteste-mi zilnic sa plec genunchii sa ma rog pentru el . Sunt sigur ca Tu poti sa ai grija de el .De aceea , ajuta-ma sa nu ma ingrijorez in situatiile grave si sa fiu incredintata ca Tu esti tot timpul in control. Sa nu uit ca viitorul e coordonat de Tine.
Cand anii vor trece , aminteste-mi ca mi l-ai dat doar pentru o vreme si sa nu il fortez sa faca ceea ce imi doresc eu .

Ma rog pentru el , inca de acum cand nu stie multe! Iti incredintez orice detaliu al vietii lui pentru ca vreau sa creasca ,gasindu-Ti placerea in el! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu